اهتزاز پرچم ایران بر عرشه کشتی توقیف شده در تنگه هرمز
12 اردیبهشت 1405بخشدار جزیره هرمز گفت: جوانان جانفدای جزیره هرمز با اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران و نصب تصویر رهبر انقلاب بر عرشه کشتی توقیف شده دشمن در تنگه هرمز با رهبر تجدید بیعت کردند.
محمد بنده، بخشدار جزیره هرمز گفت: جوانان جانفدای جزیره هرمز با اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران و نصب تصویر رهبر انقلاب بر عرشه کشتی توقیف شده دشمن در تنگه هرمز با رهبر تجدید بیعت کردند.
بنده افزود: در این مراسم ۲۵ تن از جوانان جانفدا با شنا و شناور، مسیر ۱۰ کیلومتری جزیره هرمز را تا کشتی توقیف شده اسرائیلی طی کرده و در حرکتی نمادین پرچم کشورهای متجاوز را به آتش کشیدند. این جوانان قصد دارند در اقدامی پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی را در زیر آبهای خلیج فارس در تنگه هرمز نصب کنند.
خبرهای مرتبط
- آغاز جلسات تثبیت مدیریت جدید تنگه هرمز با حضور هیئت ایرانی و سلطان عمان — 2 تیر 1405
- تنگه هرمز بسته شد — 30 خرداد 1405
- کشتیهای تجاری متقاضی عبور از تنگه هرمز به مدت ۶۰ روز، هزینهای نمی دهند — 29 خرداد 1405
- امضای روسای جمهور ایران و آمریکا پای توافق تاریخی اسلامآباد؛ متن توافقنامه — 28 خرداد 1405
- پایان محاصره دریایی آمریکا؛ اولین کشتیهای ایرانی عبور کردند — 26 خرداد 1405
- درآمد ایران از تنگه هرمز در تفاهم ایران و آمریکا تثبیت شد — 25 خرداد 1405
- انتشار جزئیات جدید از پیشنویس تفاهمنامه ایران و آمریکا — 25 خرداد 1405