قالیباف: هیچ مذاکره ای با آمریکا انجام نشده است
3 فروردین 1405رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که هیچ مذاکره ای با آمریکا انجام نشده است گفت: مردم ما خواهان تنبیه کامل و پشیمان کننده متجاوزان هستند.
به گزارش زمان آنلاین به نقل از ایرنا، «محمدباقر قالیباف» روز دوشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۵ در واکنش عقب نشینی رئیس جمهور آمریکا از مواضع تهدید آمیز خود علیه زیرساخت های حیاتی ایران و ادعای انجام مذاکره با مسولان ایرانی با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت: مردم ما خواهان تنبیه کامل و پشیمان کننده متجاوزان هستند. همه مسئولین تا رسیدن به این هدف پشت سر رهبر و مردم خود محکم ایستاده اند.
وی تاکید کرد: هیچ مذاکره ای با آمریکا انجام نشده است.
رییس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: فیک نیوزها برای دستکاری بازارهای مالی و نفتی و فرار از باتلاقی است که امریکا و اسرائیل در آن گیر افتاده اند.
خبرهای مرتبط
- صف های طویل وام ازدواج، در تضاد با قانون جوانی جمعیت — 2 تیر 1405
- تمرکز بر ظرفیتهای داخلی؛ راه عبور از چالشهای اقتصادی — 1 تیر 1405
- خانهدار شدن مردم با وعدههای میلیونی ممکن نیست — 31 خرداد 1405
- پیوند میدان و دیپلماسی؛ رمز قدرت ایران در مذاکرات — 30 خرداد 1405
- سه چالش اصلی سرویس مدارس — 29 خرداد 1405
- قالیباف: امروز وظیفه داریم مردم را از زیر فشارهای اقتصادی بیرون بیاوریم — 27 خرداد 1405
- تغییر سهم بیمه به زیان تأمین اجتماعی است — 27 خرداد 1405