عیادت معاون اجرایی پزشکیان از مجروحان جنگ
17 اسفند 1404معاون اجرایی رئیسجمهوری در نهمین روز تجاوز نظامی آمریکا و رژیم اسرائیل علیه ایران از مجروحان جنگ عیادت و در جریان روند درمانی آنان قرار گرفت.
به گزارش زمان آنلاین به نقل از ایسنا، محمدجعفر قائمپناه با حضور در بیمارستان امام خمینی ضمن قدردانی از تلاشهای شبانهروزی پزشکان، پرستاران و کادر درمان با مجروحان و خانوادههای آنان گفتوگو کرد و از وضعیت جسمی و روند رسیدگی درمانی به مصدومان اطلاع یافت.
قائمپناه در حاشیه این بازدید با اشاره به تلاشهای فداکارانه کادر درمان گفت: پزشکان، پرستاران و کارکنان حوزه سلامت در این روزهای سخت بار دیگر نشان دادند که در تمام شرایط در کنار مردم ایستادهاند.
وی با محکوم کردن حملات رژیم اسرائیل و آمریکا افزود: آنچه این روزها شاهدیم نمونهای آشکار از حملات ناجوانمردانه علیه مردم عادی و غیرنظامیان است. هدف قرار دادن مناطق مسکونی و شهروندان بیدفاع، اقدامی ضدانسانی و مغایر با تمامی اصول و قوانین بینالمللی است.
خبرهای مرتبط
- توافق پایان جنگ میان ایران و آمریکا رسما اعلام شد — 25 خرداد 1405
- تصمیمات بدون فکر، زیرساختهای انرژی را به انفجار میکشاند | ایرانی متفاوت خواهید دید — 21 خرداد 1405
- بیانیه وزارت امور خارجه درخصوص نقض فاحش آتشبس توسط آمریکا — 21 خرداد 1405
- محل استقرار جنگنده های F35، F15، F16 آمریکایی منهدم شد — 21 خرداد 1405
- مواضع ایران بر پایه واقعیات میدانی و توان عملی استوار است — 20 خرداد 1405
- محسنی اژهای: تجمعات شبانه ملت، سپری نفوذناپذیر در نبرد با جبهه مستکبران است — 18 خرداد 1405
- هشدار دادستانیکل کشور درباره انتشار تصاویر محل اصابت پرتابههای دشمن — 18 خرداد 1405