سرلشکر عبدالهی: جنگ را تا پشیمان کردن دشمن ادامه میدهیم
17 اسفند 1404فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) تصریح کرد: مردم عزیز ما بدانند فرزندان امام خمینی (ره) و فرزندان امام خامنهای عزیز و فرزندان ملت بزرگ ایران تا آخرین نفس ایستادهاند و حتماً همانگونه که وعده کردهایم، دشمن را از کرده خود پشیمان خواهند کرد.
به گزارش زمان آنلاین به نقل از ایسنا، سرلشکر پاسدار علی عبداللهی فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) در پیامی به مردم تصریح کرد: مردم عزیز ما بدانند فرزندان امام خمینی (ره) و فرزندان امام خامنهای عزیز و فرزندان ملت بزرگ ایران تا آخرین نفس ایستادهاند و حتماً همانگونه که وعده کردهایم، دشمن را از کرده خود پشیمان خواهند کرد.
وی با بیان اینکه «دشمن آمریکایی و صهیونیستی همواره گرفتار اشتباه محاسباتی خود هستند»، افزود: ما همیشه گفتهایم جواب دشمن را در میدان میدهیم؛ امیدواریم این را فهمیده باشند که ما اهل شعار نیستیم و مرد میدان هستیم. رزمندگان ما فرزندان همین ملتی هستند که در وسط جنگ با قوت و قدرت همواره در میدان حضور دارند و ما خداوند را شاکریم که فرزندان چنین ملتی هستیم.
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) گفت: مردم عزیز ما بدانند که به فضل الهی سلاحهای ما پیشرفتهتر از گذشته، دارای تاب آوری، دقت و قدرت بالاست و ما توانستیم همه مواردی که در جنگ های گذشته تجربه کردیم را، اصلاح کنیم و به میدان بیاوریم و امروز دشمن آثار این قدرت را در میدان میبیند؛ دشمن بارها گفته است که آمار موشکهای ما را میداند؛ ما [به دشمن] میگوییم در میدان نبرد آنها را بشمارید که بفهمید شما از ما هیچ چیز ی نمیدانید.
سرلشکر عبداللهی عنوان کرد: به فضل الهی همه نیروهای مسلح ما با روحیه و انگیزه بالا جهت انتقام گیری از خون شهدای عزیزمان به ویژه خون پاک رهبر عزیزمان در میدان حضور دارند و جنگ را ادامه میدهیم تا زمانی که دشمن را پشیمان کنیم. دشمن خبیث فرزندان، دانش آموزان و مردم بیگناه کشور ما را در منازلشان مورد هدف قرار میدهند و ما مراکز و تجهیزات نظامی آنها و تمام آنچه که لازم است دشمن را پشیمان کند حتماً مورد هدف قرار خواهیم داد و انشاءالله جنگ را تا آنجا ادامه خواهیم داد که دشمن از پا در بیاید و از رفتار و کرده خود پشیمان باشد.
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) خطاب به مردم ایران تاکید کرد: به پشتوانه شما مردم عزیز که همواره ما را شرمنده کردید، فرزندان شما همواره پای کار هستند؛ خداوند را شاکریم و صحنههای حضور مردم در میادین به طور قطع و یقین در تاریخ ماندگار خواهد بود؛ این حضور برای نسلهای آینده تجربه و برای همه جوانان و رزمندگان دلگرمی است؛ انشاءالله پیروزی نصیب جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران خواهد بود.
خبرهای مرتبط
- توافق پایان جنگ میان ایران و آمریکا رسما اعلام شد — 25 خرداد 1405
- تصمیمات بدون فکر، زیرساختهای انرژی را به انفجار میکشاند | ایرانی متفاوت خواهید دید — 21 خرداد 1405
- بیانیه وزارت امور خارجه درخصوص نقض فاحش آتشبس توسط آمریکا — 21 خرداد 1405
- محل استقرار جنگنده های F35، F15، F16 آمریکایی منهدم شد — 21 خرداد 1405
- مواضع ایران بر پایه واقعیات میدانی و توان عملی استوار است — 20 خرداد 1405
- محسنی اژهای: تجمعات شبانه ملت، سپری نفوذناپذیر در نبرد با جبهه مستکبران است — 18 خرداد 1405
- هشدار دادستانیکل کشور درباره انتشار تصاویر محل اصابت پرتابههای دشمن — 18 خرداد 1405