عراقچی امارات را در جریان روند مذاکرات ایران-آمریکا قرار داد
5 اسفند 1404سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در تماسی تلفنی با شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر امور خارجه امارات متحده عربی، در خصوص تحولات منطقهای و بینالمللی گفتگو کرد.
به گزارش زمان آنلاین به نقل از ایسنا، وزیر امور خارجه کشورمان در این گفتگو، طرف اماراتی را در جریان روند پیشرفت مذاکرات هستهای ایران- آمریکا قرار داد.
طرفین بر اهمیت تداوم رایزنیها بین کشورهای منطقه برای صیانت از منافع مشترک و حفظ ثبات و امنیت منطقه تاکید کردند.
خبرهای مرتبط
- نخستین محموله ۳ میلیارد دلاری وارد تهران شده است — 25 خرداد 1405
- بیانیه وزارت امور خارجه درخصوص نقض فاحش آتشبس توسط آمریکا — 21 خرداد 1405
- پزشکیان: ایران تحت فشار، تهدید و محاصره وارد مذاکره تحمیلی نخواهد شد — 6 اردیبهشت 1405
- بقایی: هیچ دیداری بین ایران و آمریکا برنامهریزی نشده است — 5 اردیبهشت 1405
- دیدار عراقچی با فرمانده ارتش پاکستان — 5 اردیبهشت 1405
- وزرای خارجه ایران و پاکستان درباره آتشبس و تلاشهای دیپلماتیک گفت وگو کردند — 4 اردیبهشت 1405
- افزایش قیمت نفت ایران به ۹۹ دلار در بازار جهانی — 4 اردیبهشت 1405