یک نفتکش ایرانی دیگر از تنگه هرمز عبور کرد
1 اردیبهشت 1405یک نفتکش متعلق به جمهوری اسلامی ایران علی رغم ادعای محاصره آمریکا از تنگه هرمز عبور کرد.
به گزارش زمان آنلاین به نقل از تسنیم؛ یک نفتکش متعلق به جمهوری اسلامی ایران در اواخر مارس 2026 از ایران حرکت کرد و عازم مجمعالجزایر ریائو در اندونزی شد. این نفتکش پس از تخلیه محموله دو میلیون بشکهای خود، هماکنون در مسیر بازگشت به ایران است و موفق شده از محاصره نیروهای تروریستی آمریکا عبور کند. و احتمالا فردا در جزیره خارگ پهلو میگیرد.
خبرهای مرتبط
- آغاز جلسات تثبیت مدیریت جدید تنگه هرمز با حضور هیئت ایرانی و سلطان عمان — 2 تیر 1405
- تنگه هرمز بسته شد — 30 خرداد 1405
- کشتیهای تجاری متقاضی عبور از تنگه هرمز به مدت ۶۰ روز، هزینهای نمی دهند — 29 خرداد 1405
- امضای روسای جمهور ایران و آمریکا پای توافق تاریخی اسلامآباد؛ متن توافقنامه — 28 خرداد 1405
- پایان محاصره دریایی آمریکا؛ اولین کشتیهای ایرانی عبور کردند — 26 خرداد 1405
- درآمد ایران از تنگه هرمز در تفاهم ایران و آمریکا تثبیت شد — 25 خرداد 1405
- شفافیت، توقف سیاست تهدید، تضمین حاکمیت بر هرمز — 2 خرداد 1405