رئیس جمهور:
هیات ایرانی در راستای حفظ منافع کشور شجاعانه مذاکره خواهد کرد
22 فروردین 1405رئیس جمهور نوشت: هیات ایرانی عالی رتبهای که در پاکستان حاضر شده با تمام وجود حافظ منافع ایران است و در همین راستا شجاعانه مذاکره خواهد کرد.
به گزارش زمان آنلاین به نقل از ایرنا، مسعود پزشکیان در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «هیات ایرانی عالی رتبهای که در پاکستان حاضر شده با تمام وجود حافظ منافع ایران است و در همین راستا شجاعانه مذاکره خواهد کرد. در هر صورت خدمت ما به مردم لحظهای متوقف نمیشود و هر نتیجهای از مذاکرات حاصل شود دولت پای کار مردم است.»
خبرهای مرتبط
- پزشکیان: هدف از سفر به پاکستان پیگیری اجرای تمام بندهای تفاهمنامه است — 2 تیر 1405
- پیوند میدان و دیپلماسی؛ رمز قدرت ایران در مذاکرات — 30 خرداد 1405
- با اتکا به رهنمودهای رهبری و هوشیاری تیم مذاکرهکننده، پیروزی حاصل خواهد شد — 29 خرداد 1405
- هشدار دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی درباره هرگونه تخلف آمریکا در اجرای تفاهم — 29 خرداد 1405
- تفاهم با آمریکا با تعهد رئیسجمهور پذیرفته شد| زیر بار زیادهخواهی نمیرویم — 28 خرداد 1405
- پزشکیان: دهکبندی خانوارها باید بر پایه دادههای دقیق بازنگری شود — 21 خرداد 1405
- پزشکیان: میخواهیم نظام اداری به گونهای مدیریت شود که امکان رانت از بین برود — 19 خرداد 1405