قالیباف: استقرار سربازان ایالات متحده در منطقه را زیر نظر داریم
5 فروردین 1405رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: ما از نزدیک تمام تحرکات ایالات متحده در منطقه، به ویژه استقرار سربازان آنها را زیر نظر داریم. عزم ما را برای دفاع از سرزمینمان آزمایش نکنید.
به گزارش زمان آنلاین به نقل از ایرنا؛ محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه ۵ فروردین ماه ۱۴۰۵ در واکنش به برخی اخبار مبنی بر حضور نیروهای متجاوز در منطقه با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد: ما از نزدیک تمام تحرکات ایالات متحده در منطقه، به ویژه استقرار سربازان آنها را زیر نظر داریم. آنچه ژنرالها خراب کردهاند، سربازان نمیتوانند درست کنند؛ در عوض، آنها فقط قربانی توهمات نتانیاهو خواهند شد. عزم ما را برای دفاع از سرزمینمان آزمایش نکنید.
خبرهای مرتبط
- صف های طویل وام ازدواج، در تضاد با قانون جوانی جمعیت — 2 تیر 1405
- تمرکز بر ظرفیتهای داخلی؛ راه عبور از چالشهای اقتصادی — 1 تیر 1405
- خانهدار شدن مردم با وعدههای میلیونی ممکن نیست — 31 خرداد 1405
- پیوند میدان و دیپلماسی؛ رمز قدرت ایران در مذاکرات — 30 خرداد 1405
- سه چالش اصلی سرویس مدارس — 29 خرداد 1405
- قالیباف: امروز وظیفه داریم مردم را از زیر فشارهای اقتصادی بیرون بیاوریم — 27 خرداد 1405
- تغییر سهم بیمه به زیان تأمین اجتماعی است — 27 خرداد 1405