سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم:
حمله به زیرساختهای سوخت و انرژی را به شدت تلافی میکنیم
27 اسفند 1404سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) با بیان اینکه دشمن جنایتکار، بخشی از زیرساختهای سوخت و انرژی ایران را در جنوب کشور مورد تجاوز قرار داده است، گفت: در اولین فرصت، به شدت تلافی خواهیم کرد.
به گزارش زمان آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم ذوالفقاری سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) روز چهارشنبه ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۴ اعلام کرد: دشمن جنایتکار، بخشی از زیرساختهای سوخت و انرژی ایران را در جنوب کشور مورد تجاوز قرار داده است.
وی یادآور شد: همانطور که قبلا هشدار داده بودیم، چنانچه زیرساختهای سوخت، انرژی، گاز و اقتصادی کشور ما مورد تهاجم آمریکایی صهیونیستی قرار گیرد، ضمن هجوم مقتدرانه به دشمن، مبدا تجاوز را به شدت مورد هجوم قرار خواهیم داد و هدف قرار دادن زیرساختهای سوخت، انرژی و گاز کشور مبدا را برای خود، مشروع میدانیم و در اولین فرصت، به شدت تلافی خواهیم کرد.
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم تاکید کرد: دشمنان منتظر اقدام مقتدرانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی باشند.
خبرهای مرتبط
- توافق پایان جنگ میان ایران و آمریکا رسما اعلام شد — 25 خرداد 1405
- تصمیمات بدون فکر، زیرساختهای انرژی را به انفجار میکشاند | ایرانی متفاوت خواهید دید — 21 خرداد 1405
- بیانیه وزارت امور خارجه درخصوص نقض فاحش آتشبس توسط آمریکا — 21 خرداد 1405
- محل استقرار جنگنده های F35، F15، F16 آمریکایی منهدم شد — 21 خرداد 1405
- مواضع ایران بر پایه واقعیات میدانی و توان عملی استوار است — 20 خرداد 1405
- محسنی اژهای: تجمعات شبانه ملت، سپری نفوذناپذیر در نبرد با جبهه مستکبران است — 18 خرداد 1405
- هشدار دادستانیکل کشور درباره انتشار تصاویر محل اصابت پرتابههای دشمن — 18 خرداد 1405