نظامیان آمریکا در حملات ایران کشته و زخمی شدند
10 اسفند 1404فرماندهی نیروهای تروریستی آمریکا در منطقه (سنتکام) به کشته و زخمی شدن نظامیان این کشور در حملات ایران اذعان کرد.
به گزارش زمان آنلاین به نقل از مهر، فرماندهی نیروهای تروریستی آمریکا در منطقه (سنتکام) در پیامی در رسانه اجتماعی ایکس اعلام کرد: تا ساعت ۹:۳۰ صبح به وقت شرق آمریکا اول مارس، ۳ نفر از نیروهای آمریکایی در جریان عملیات (تهاجم آمریکایی- صهیونیستی به ایران) کشته و ۵ نفر دیگر به شدت زخمی شده اند.
در بیانیه صادره از سوی فرماندهی نیروهای تروریستی آمریکا در منطقه در این خصوص آمده است: چندین نظامی دیگر نیز دچار جراحات ناشی از اصابت ترکش و ضربه مغزی شده اند. عملیات های رزمی و تلاش های ما برای واکنش به این حادثه همچنان ادامه دارد.
بیانیه فرماندهی نیروهای تروریستی آمریکا در منطقه اضافه می کند: وضعیت متغیر است، لذا اطلاعات تکمیلی از جمله هویت نظامیان کشته شده خود را تا ۲۴ ساعت پس از اطلاع رسانی به نزدیکان شان، منتشر نخواهیم کرد.
اول مارس، ۳ نفر از نیروهای آمریکایی در جریان عملیات (تهاجم آمریکایی- صهیونیستی به ایران) کشته و ۵ نفر دیگر به شدت زخمی شده اند.
در بیانیه صادره از سوی فرماندهی نیروهای تروریستی آمریکا در منطقه در این خصوص آمده است: چندین نظامی دیگر نیز دچار جراحات ناشی از اصابت ترکش و ضربه مغزی شده اند. عملیات های رزمی و تلاش های ما برای واکنش به این حادثه همچنان ادامه دارد.
بیانیه فرماندهی نیروهای تروریستی آمریکا در منطقه اضافه می کند: وضعیت متغیر است، لذا اطلاعات تکمیلی از جمله هویت نظامیان کشته شده خود را تا ۲۴ ساعت پس از اطلاع رسانی به نزدیکان شان، منتشر نخواهیم کرد.
خبرهای مرتبط
- توافق پایان جنگ میان ایران و آمریکا رسما اعلام شد — 25 خرداد 1405
- تصمیمات بدون فکر، زیرساختهای انرژی را به انفجار میکشاند | ایرانی متفاوت خواهید دید — 21 خرداد 1405
- بیانیه وزارت امور خارجه درخصوص نقض فاحش آتشبس توسط آمریکا — 21 خرداد 1405
- محل استقرار جنگنده های F35، F15، F16 آمریکایی منهدم شد — 21 خرداد 1405
- مواضع ایران بر پایه واقعیات میدانی و توان عملی استوار است — 20 خرداد 1405
- محسنی اژهای: تجمعات شبانه ملت، سپری نفوذناپذیر در نبرد با جبهه مستکبران است — 18 خرداد 1405
- هشدار دادستانیکل کشور درباره انتشار تصاویر محل اصابت پرتابههای دشمن — 18 خرداد 1405