پزشکیان:
مجلس کمک کند هزینههای بیخود و اضافی بودجه حذف شود
22 آبان 1404پزشکیان گفت: تا حالا شنیدید من پشت تریبون بگم فلانی مقصره؟ مقصر خودمونیم. عامل گرانی، دولت و مجلس است.
رئیسجمهوری بر لزوم حذف هزینههای اضافی و بدون بهرهوری از بودجه کشور تاکید کرد.
به گزارش زمان آنلاین به نقل از ایسنا، حساب کاربری مسعود پزشکیان در شبکه اجتماعی ایکس با بازنشر ویدئو و متن بخشی از سخنان اخیر وی در مجلس شورای اسلامی، نوشت:
«تا حالا شنیدید من پشت تریبون بگم فلانی مقصره؟ مقصر خودمونیم. عامل گرانی، دولت و مجلس است.
از خودمان شروع کنیم. در بودجه امسال، هزینههای بیخود و اضافی و بدون بهرهوری را حذف کنیم. کمک کنید باهم درستش کنیم.»
خبرهای مرتبط
- پزشکیان: هدف از سفر به پاکستان پیگیری اجرای تمام بندهای تفاهمنامه است — 2 تیر 1405
- با اتکا به رهنمودهای رهبری و هوشیاری تیم مذاکرهکننده، پیروزی حاصل خواهد شد — 29 خرداد 1405
- تفاهم با آمریکا با تعهد رئیسجمهور پذیرفته شد| زیر بار زیادهخواهی نمیرویم — 28 خرداد 1405
- پزشکیان: دهکبندی خانوارها باید بر پایه دادههای دقیق بازنگری شود — 21 خرداد 1405
- پزشکیان: میخواهیم نظام اداری به گونهای مدیریت شود که امکان رانت از بین برود — 19 خرداد 1405
- دستور رییس جمهور برای افزایش میزان اعتبار کالابرگ — 17 خرداد 1405
- حضور سرزده پزشکیان در جلسه وزیر جهاد با کمیسیون بهداشت مجلس؛ بررسی امنیت غذایی کشور با حضور رئیس موسسه رازی — 17 خرداد 1405