رئیس جمهور: بوشهر از مناطق ممتاز برای توسعه انرژی خورشیدی است
21 مرداد 1404رئیس جمهور با اشاره به بهرهبرداری و آغاز عملیات اجرایی طرحهای نیروگاه خورشیدی در بوشهر گفت: استان بوشهر یکی از مناطق ممتاز کشور برای توسعه انرژی خورشیدی است.
به گزارش زمان آنلاین، مسعود پزشکیان صبح سهشنبه در ارتباط ویدئوکنفرانسی با مراسم بهرهبرداری و آغاز عملیات اجرایی ۲۶۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در بوشهر اظهار کرد: این استان در تولید انرژیهای تجدیدپذیر دارای ظرفیتهای ویژه است.
وی ادامه داد: بوشهر یکی از مناطق ممتاز کشور برای توسعه انرژی خورشیدی است دولت از همه سرمایهگذاران داخلی و خارجی که در این مسیر گام بردارند، حمایت کامل خواهد کرد.
پزشکیان تأکید کرد: حرکت به سمت انرژیهای پاک ضرورتی برای کاهش وابستگی به سوختهای فسیلی، حفاظت از محیطزیست و تأمین امنیت انرژی نسلهای آینده است.
رئیس جمهور گفت: توسعه این بخش میتواند علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار، زمینه انتقال فناوریهای نوین و جذب سرمایهگذاریهای بزرگ را فراهم کند.
خبرهای مرتبط
- پزشکیان: هدف از سفر به پاکستان پیگیری اجرای تمام بندهای تفاهمنامه است — 2 تیر 1405
- با اتکا به رهنمودهای رهبری و هوشیاری تیم مذاکرهکننده، پیروزی حاصل خواهد شد — 29 خرداد 1405
- تفاهم با آمریکا با تعهد رئیسجمهور پذیرفته شد| زیر بار زیادهخواهی نمیرویم — 28 خرداد 1405
- پزشکیان: دهکبندی خانوارها باید بر پایه دادههای دقیق بازنگری شود — 21 خرداد 1405
- پزشکیان: میخواهیم نظام اداری به گونهای مدیریت شود که امکان رانت از بین برود — 19 خرداد 1405
- دستور رییس جمهور برای افزایش میزان اعتبار کالابرگ — 17 خرداد 1405
- حضور سرزده پزشکیان در جلسه وزیر جهاد با کمیسیون بهداشت مجلس؛ بررسی امنیت غذایی کشور با حضور رئیس موسسه رازی — 17 خرداد 1405