تصویب لایحه جامع سوخت و مدیریت حمل و نقل در کمیسیون عمران
19 مرداد 1404نماینده گناباد در مجلس از تصویب لایحه جامع سوخت و مدیریت حمل و نقل در کمیسیون عمران خبر داد.
به گزارش زمان آنلاین، هادی محمدپور نماینده گناباد در مجلس شورای اسلامی درباره بررسی لایحه جامع سوخت و مدیریت حمل و نقل ، اظهار کرد: بررسی جزئیات و کلیات لایحه مذکور در دستورکار اعضای کمیسیون عمران قرار داشت که پس از استماع نظرات موافقان و مخالفان به تصویب اعضا رسید.
وی افزود: پس از چهار سال از تنظیم لایحه جامع سوخت و مدیریت حمل و نقل در دولت سیزدهم و تاکید مجدد دولت چهاردهم مبنی بر تایید لایحه، پس از کش و قوس های فراوان در کمسیون عمران مجلس با اکثریت آرا به تصویب اعضا رسید.
نماینده گناباد و بجستان در مجلس بیان کرد: گزارش کمیسیون عمران درباره لایحه مذکور به هیئت رئیسه ارسال شد تا لایحه در دستورکار نوبت جلسه قرار گرفته و در جلسه علنی نیز مورد ارزیابی قرار گیرد.
محمدپور درباره لایحه جامع سوخت و مدیریت حمل و نقل ، گفت:مشکلات عمده حمل و نقل مسافر، بار، واردات خودرو، معضل سوخت، بروزرسانی ناوگان کشور با مشارکت وزارت خانه های کشور، راه و شهرسازی، نفت، اصلاح قوانین بیمه ای، رفاهی و عمده مشکلات رانندگان سبک و سنگین در این لایحه دیده شده است.
خبرهای مرتبط
- صف های طویل وام ازدواج، در تضاد با قانون جوانی جمعیت — 2 تیر 1405
- تمرکز بر ظرفیتهای داخلی؛ راه عبور از چالشهای اقتصادی — 1 تیر 1405
- خانهدار شدن مردم با وعدههای میلیونی ممکن نیست — 31 خرداد 1405
- پیوند میدان و دیپلماسی؛ رمز قدرت ایران در مذاکرات — 30 خرداد 1405
- سه چالش اصلی سرویس مدارس — 29 خرداد 1405
- تغییر سهم بیمه به زیان تأمین اجتماعی است — 27 خرداد 1405
- نظارت بر توزیع دارو نیازمند بازنگری جدی است — 24 خرداد 1405