حمله گسترده سایبری به زیرساخت‌های آمریکا

حمله گسترده سایبری به زیرساخت‌های آمریکا

30 تیر 1404

مقام های آمریکایی از حمله جهانی هکرها به سازمان‌های دولتی، شرکت‌ها، دانشگاه‌ها و مؤسسات انرژی این کشور خبر دادند.

به گزارش زمان آنلاین، روزنامه واشنگتن پُست به نقل از مقام‌های آمریکایی از حمله جهانی هکرها به سازمان‌های دولتی، شرکت‌ها، دانشگاه‌ها و مؤسسات انرژی آمریکا خبر داد و نوشت: هکرها در روزهای اخیر از آسیب‌پذیری امنیتی در یک سرور مایکروسافت برای شروع حمله سوءاستفاده کردند.

این روزنامه تأکید کرد: آمریکا و شرکایش در کانادا و استرالیا در حال بررسی هک سرورهای اشتراک فایل «SharePoint» هستند.

به نوشته واشنگتن پست، حداقل دو سرور آژانس فدرال آمریکا از سوی هکرها هک شده است.

نظرات کاربران

محل تبلیغات
تازه‌ترین‌ ها
13

Copyright © 2019–2026 zamandaily.ir

روزنامه امروز