بخش نخست مطالبات گندمکاران واریز شد
12 خرداد 1405با ابلاغ تخصیص اعتبارات از سوی سازمان برنامه و بودجه، بخش اول مطالبات گندمکاران واریز شد.
به گزارش زمان، به نقل از روابط عمومی سازمان هدفمندسازی یارانهها، در این مرحله کشاورزانی که گندم تولیدی خود را تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۵ به شرکت بازرگانی دولتی ایران تحویل دادهاند، بخش اول بهای گندم تحویلی خود را دریافت کنند.
این پرداخت در راستای اجرای سیاست خرید تضمینی گندم و با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی، تأمین نقدینگی مورد نیاز کشاورزان و پشتیبانی از استمرار تولید این محصول راهبردی انجام شده است.
روند پرداخت مطالبات گندمکاران با تأمین و تخصیص منابع مالی ادامه خواهد یافت و سایر مطالبات نیز در مراحل بعدی به حساب کشاورزان واریز میشود.
خبرهای مرتبط
- مطالبات گندمکاران هفته آینده پرداخت میشود — 2 تیر 1405
- یارانه خردادماه دهکهای ۴ تا ۹ واریز شد — 30 خرداد 1405
- یکسوم مطالبات گندمکاران پرداخت شد — 29 خرداد 1405
- واریز یارانه دهکهای ۱ تا ۳ به حساب سرپرستان خانوار — 25 خرداد 1405
- پرداخت نیمی از مطالبات گندمکاران تا ۶ روز آینده — 11 خرداد 1405
- واریز یارانه دهکهای ۴ تا ۹ به حساب سرپرستان خانوار — 30 اردیبهشت 1405
- یارانه اردیبهشت دهکهای ۱ تا ۳ واریز شد — 24 اردیبهشت 1405