برکناری ۷۵ بازنشسته وزارت نفت از سمتهای مدیریتی در اجرای قانون
13 اردیبهشت 1405بازنشستگان وزارت نفت از سمتهای مدیریتی خداحافظی کردند.
کلیه افراد بازنشسته وزارت نفت که در پستهای مدیریتی فعال میکردند، از این وزارتخانه برکنار شدند.
پیشتر سازمان بازرسی با انتشار نامهای خواستار منفک شدن تعدادی از بازنشستگان از سمتهای مدیریتی رده بالای وزارت نفت بود.
در راستای عمل به قانونی ۷۵ نفر از بازنشستگان وزارت نفت از سمت خود عزل شدهاند.
خبرهای مرتبط
- اعلام نتایج وام ۷۵ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری از امروز — 30 خرداد 1405
- وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش یافت — 24 خرداد 1405
- پیام استاندار البرز بمناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان — 21 خرداد 1405
- مهلت ثبتنام وام ۷۵ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری فردا تمام میشود — 17 خرداد 1405
- وام بازنشستگان کشوری از ۲۴ اردیبهشت در ۱۰ نوبت پرداخت میشود — 26 اردیبهشت 1405
- افزایش ۶۰ درصدی حقوق حداقلبگیران بازنشسته در سال ۱۴۰۵ — 23 اردیبهشت 1405
- اطلاعیه سازمان تامین اجتماعی در خصوص حقوق فروردین ماه بازنشستگان — 26 فروردین 1405