بقایی: هیچ دیداری بین ایران و آمریکا برنامهریزی نشده است
5 اردیبهشت 1405سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تاکید کرد که هیچ دیداری بین ایران و آمریکا برنامهریزی نشده است.
به گزارش زمان آنلاین به نقل از مهر، اسماعیل بقایی با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود ضمن اعلام ورود وزیر امور خارجه و هیات همراه به اسلامآباد نوشت: «برای یک سفر رسمی وارد اسلامآباد پایتخت پاکستان شدیم. در این سفر دکتر عراقچی وزیر امور خارجه، با مقامهای عالیرتبه پاکستانی در رابطه با تلاشهای میانجیگرانه و مساعی جمیله آنها برای پایان دادن به جنگ تجاوزکارانه تحمیلی آمریکا و رژیم صهیونیستی و برقراری صلح در منطقه رایزنی خواهد کرد.»
وی تاکید کرد: «هیچ دیداری بین ایران و آمریکا برنامهریزی نشده است. نظرات و ملاحظات جمهوری اسلامی ایران به طرف پاکستانی منعکس میشود».
خبرهای مرتبط
- پیوند میدان و دیپلماسی؛ رمز قدرت ایران در مذاکرات — 30 خرداد 1405
- هشدار دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی درباره هرگونه تخلف آمریکا در اجرای تفاهم — 29 خرداد 1405
- بیانیه وزارت امور خارجه درخصوص نقض فاحش آتشبس توسط آمریکا — 21 خرداد 1405
- فقدان اعتماد، مانع اصلی پیشرفت مذاکرات ایران و آمریکا — 17 خرداد 1405
- آتشبس در جبهه مقاومت، پیششرط غیرقابلمذاکره ایران — 5 خرداد 1405
- حمایت قاطع ۲۶۱ نماینده مجلس از هیات مذاکرهکننده و قالیباف — 8 اردیبهشت 1405
- دیدار عراقچی با فرمانده ارتش پاکستان — 5 اردیبهشت 1405