پزشکیان: بر دست و بازوی نیروهای مسلح و مدافعان غیور وطن بوسه میزنم
3 فروردین 1405رئیسجمهور نوشت: بر دست و بازوی نیروهای مسلح و مدافعان غیور وطن بوسه میزنم. آینده کشور و فردای امن و آرام فرزندانرمرهون مقاومت و پایمردی مردم و اتحاد مقدس آنها با حافظان امنیت است.
به گزارش زمان آنلاین به نقل از مهر، مسعود پرشکیان رئیسجمهور پزشکیان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: بر دست و بازوی نیروهای مسلح و مدافعان غیور وطن بوسه میزنم. آینده درخشان کشور و فردای امن و آرام فرزندان این سرزمین مرهون مقاومت و پایمردی مردم و اتحاد مقدس آنها با حافظان ایران است.
خبرهای مرتبط
- پزشکیان: هدف از سفر به پاکستان پیگیری اجرای تمام بندهای تفاهمنامه است — 2 تیر 1405
- با اتکا به رهنمودهای رهبری و هوشیاری تیم مذاکرهکننده، پیروزی حاصل خواهد شد — 29 خرداد 1405
- تفاهم با آمریکا با تعهد رئیسجمهور پذیرفته شد| زیر بار زیادهخواهی نمیرویم — 28 خرداد 1405
- توافق پایان جنگ میان ایران و آمریکا رسما اعلام شد — 25 خرداد 1405
- تصمیمات بدون فکر، زیرساختهای انرژی را به انفجار میکشاند | ایرانی متفاوت خواهید دید — 21 خرداد 1405
- پزشکیان: دهکبندی خانوارها باید بر پایه دادههای دقیق بازنگری شود — 21 خرداد 1405
- بیانیه وزارت امور خارجه درخصوص نقض فاحش آتشبس توسط آمریکا — 21 خرداد 1405