تشکر رئیسجمهور از مردم ایران
13 اسفند 1404رئیسجمهور از همه مردم که پای کار ایران هستند تشکر کرد.
به گزارش زمان آنلاین به نقل از ایسنا٬ مسعود پزشکیان٬ رئیسجمهوری اسلامی ایران در پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
« از همه مردم عزیز که پای کار ایران هستند تشکر میکنم.»
خبرهای مرتبط
- پزشکیان: هدف از سفر به پاکستان پیگیری اجرای تمام بندهای تفاهمنامه است — 2 تیر 1405
- با اتکا به رهنمودهای رهبری و هوشیاری تیم مذاکرهکننده، پیروزی حاصل خواهد شد — 29 خرداد 1405
- تفاهم با آمریکا با تعهد رئیسجمهور پذیرفته شد| زیر بار زیادهخواهی نمیرویم — 28 خرداد 1405
- توافق پایان جنگ میان ایران و آمریکا رسما اعلام شد — 25 خرداد 1405
- تصمیمات بدون فکر، زیرساختهای انرژی را به انفجار میکشاند | ایرانی متفاوت خواهید دید — 21 خرداد 1405
- پزشکیان: دهکبندی خانوارها باید بر پایه دادههای دقیق بازنگری شود — 21 خرداد 1405
- بیانیه وزارت امور خارجه درخصوص نقض فاحش آتشبس توسط آمریکا — 21 خرداد 1405