عراقچی عازم ژنو شد
6 اسفند 1404وزیر امور خارجه تهران را به مقصد ژنو به منظور شرکت در دور سوم گفتگوهای هسته ای ایران و آمریکا ترک کردند.
به گزارش زمان آنلاین به نقل از مهر، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه و هیئت همراه عصر چهارشنبه تهران را به مقصد ژنو به منظور شرکت در دور سوم گفتگوهای هسته ای ایران و آمریکا ترک کردند.
گفتگوها فردا پنجشنبه برگزار می شود.
گفتنی است، وزیر امور خارجه پیش از عزیمت برای این دور از گفتگوها که با میانجیگری عمان برگزار می شود، تاکید کرد: ایران برمبنای تفاهمهایی که در دور پیشین شکل گرفت، با عزمی راسخ برای دستیابی به یک توافق عادلانه و منصفانه در کوتاهترین زمان ممکن، گفتوگوها با ایالات متحده را در ژنو از سر خواهد گرفت.
خبرهای مرتبط
- پیوند میدان و دیپلماسی؛ رمز قدرت ایران در مذاکرات — 30 خرداد 1405
- هشدار دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی درباره هرگونه تخلف آمریکا در اجرای تفاهم — 29 خرداد 1405
- بیانیه وزارت امور خارجه درخصوص نقض فاحش آتشبس توسط آمریکا — 21 خرداد 1405
- فقدان اعتماد، مانع اصلی پیشرفت مذاکرات ایران و آمریکا — 17 خرداد 1405
- آتشبس در جبهه مقاومت، پیششرط غیرقابلمذاکره ایران — 5 خرداد 1405
- حمایت قاطع ۲۶۱ نماینده مجلس از هیات مذاکرهکننده و قالیباف — 8 اردیبهشت 1405
- بقایی: هیچ دیداری بین ایران و آمریکا برنامهریزی نشده است — 5 اردیبهشت 1405