پزشکیان ۱۶ آذر به دانشگاه علوم پزشکی بهشتی میرود
14 آذر 1404معاون ارتباطات و اطلاعرسانی دفتر رئیسجمهوری از حضور پزشکیان در مراسم روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خبر داد.
به گزارش زمان آنلاین به نقل از ایسنا، مهدی طباطبایی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
«یکشنبه ۱۶ آذر رئیسجمهور در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به مناسبت روز دانشجو حضور خواهد یافت و با دانشجویان و دانشگاهیان سخن خواهد گفت.
دانشگاه خانه دکتر پزشکیان است و رئیسجمهور راه برونرفت بسیاری از مشکلات امروز کشور را از دانشگاه و دانشگاهیان میجوید.»
خبرهای مرتبط
- پزشکیان: هدف از سفر به پاکستان پیگیری اجرای تمام بندهای تفاهمنامه است — 2 تیر 1405
- با اتکا به رهنمودهای رهبری و هوشیاری تیم مذاکرهکننده، پیروزی حاصل خواهد شد — 29 خرداد 1405
- تفاهم با آمریکا با تعهد رئیسجمهور پذیرفته شد| زیر بار زیادهخواهی نمیرویم — 28 خرداد 1405
- پزشکیان: دهکبندی خانوارها باید بر پایه دادههای دقیق بازنگری شود — 21 خرداد 1405
- پزشکیان: میخواهیم نظام اداری به گونهای مدیریت شود که امکان رانت از بین برود — 19 خرداد 1405
- دستور رییس جمهور برای افزایش میزان اعتبار کالابرگ — 17 خرداد 1405
- حضور سرزده پزشکیان در جلسه وزیر جهاد با کمیسیون بهداشت مجلس؛ بررسی امنیت غذایی کشور با حضور رئیس موسسه رازی — 17 خرداد 1405