پزشکیان: افتتاح ۱۳۰ مگاوات برق خورشیدی، گام اولیه برای رفع ناترازی است
22 مرداد 1404رئیس جمهور نوشت: بهرهبرداری از ۱۳۰ مگاوات برق نیروگاه خورشیدی و کلنگزنی نیروگاههای خورشیدی با ظرفیت ۲۹۵ مگاوات به همت سرمایهگذاران بخش خصوصی گامهای اولیه برای رفع ناترازی است.
به گزارش زمان آنلاین، مسعود پزشکیان رئیس جمهور در صفحه شخصیاش در یکی از شبکههای اجتماعی درباره افتتاح دیروز چند طرح نوشت: بهرهبرداری از ۱۳۰ مگاوات برق نیروگاه خورشیدی و کلنگزنی نیروگاههای خورشیدی با ظرفیت ۲۹۵ مگاوات به همت سرمایهگذاران بخش خصوصی گامهای اولیه برای رفع ناترازی است. دولت با همراهی مردم سختترین موانع را نیز از پیش رو برخواهد داشت.
خبرهای مرتبط
- پزشکیان: هدف از سفر به پاکستان پیگیری اجرای تمام بندهای تفاهمنامه است — 2 تیر 1405
- با اتکا به رهنمودهای رهبری و هوشیاری تیم مذاکرهکننده، پیروزی حاصل خواهد شد — 29 خرداد 1405
- تفاهم با آمریکا با تعهد رئیسجمهور پذیرفته شد| زیر بار زیادهخواهی نمیرویم — 28 خرداد 1405
- پزشکیان: دهکبندی خانوارها باید بر پایه دادههای دقیق بازنگری شود — 21 خرداد 1405
- پزشکیان: میخواهیم نظام اداری به گونهای مدیریت شود که امکان رانت از بین برود — 19 خرداد 1405
- دستور رییس جمهور برای افزایش میزان اعتبار کالابرگ — 17 خرداد 1405
- حضور سرزده پزشکیان در جلسه وزیر جهاد با کمیسیون بهداشت مجلس؛ بررسی امنیت غذایی کشور با حضور رئیس موسسه رازی — 17 خرداد 1405