عراقچی: در کنار نیروهای مسلح، متعهد به دفاع از حقوق ملت هستیم
22 تیر 1404وزیر امور خارجه گفت: دستگاه دیپلماسی همگام با نیروهای مسلح و با تکیه بر عزم راسخ ملت بزرگ ایران، از هیچ کوششی برای احقاق حقوق مشروع و قانونی ایرانیان سرافراز و مقاوم فروگذار نخواهد کرد.
به گزارش زمان آنلاین، سید عباس عراقچی در مورد نشست دیروز خود با سفرا و جمعی از رؤسای نمایندگیهای خارجی مقیم تهران، اظهار کرد: عصر دیروز در نشستی با حضور سفرا و دیپلماتهای ارشد خارجی مقیم تهران، به تشریح مواضع اصولی و قاطع جمهوری اسلامی ایران در قبال جنگ تحمیلی اخیر رژیم صهیونیستی و ایالات متحده علیه کشورمان پرداختم.
وزیر امور خارجه افزود: دستگاه دیپلماسی همگام با نیروهای مسلح و با تکیه بر عزم راسخ ملت بزرگ ایران، از هیچ کوششی برای احقاق حقوق مشروع و قانونی ایرانیان سرافراز و مقاوم فروگذار نخواهد کرد.
خبرهای مرتبط
- بیانیه وزارت امور خارجه درخصوص نقض فاحش آتشبس توسط آمریکا — 21 خرداد 1405
- قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیا(ص): توقف عملیات نیروهای مسلح اعلام میگردد — 18 خرداد 1405
- بقایی: هیچ دیداری بین ایران و آمریکا برنامهریزی نشده است — 5 اردیبهشت 1405
- دیدار عراقچی با فرمانده ارتش پاکستان — 5 اردیبهشت 1405
- وزرای خارجه ایران و پاکستان درباره آتشبس و تلاشهای دیپلماتیک گفت وگو کردند — 4 اردیبهشت 1405
- عراقچی: اقتدار رزمندگان ارتش و سپاه، پشتوانه دستگاه دیپلماسی است — 1 اردیبهشت 1405
- هشدار وزارت خارجه نسبت به پیامدهای بسیار خطرناک تعرض آمریکا به کشتی تجاری ایرانی — 1 اردیبهشت 1405